יום שלישי, 22 במאי 2012

הקמות לפסטיבל

לתקוע בזנטים, להרים סנדות, למתוח לייקרה, לעשות קשר מוט, לגזום את עץ האלון... ככה נראו שלושת הימים האחרונים.
הכניסה למקלחות
ביום ראשון בשמונה וחצי בבוקר הגעתי לתחנת הרכבת בעתלית משם אבא שלי אסף אותי ולקח אותי לקיבוץ בית אורן בו אנחנו גרים. הוא הלך למשרד ואני ירדתי ל"יער הפיות" לפגוש איש בשם רוני מפיק "הפסטיבל העברי הראשון" שיתקיים שם בחג השבועות.
פגשתי אותו ביער והוא הסביר לי בכלליות אילו עבודות אנחנו צריכים לעשות במסגרת הקמת הפסטיבל והתחלנו לעבוד, כמובן שלא לפני שהזמין אותי לארוחת בוקר/צהריים. היומיים הראשונים [ובייחוד יום ראשון] היו מתישים במיוחד, אך מספקים.
ביום הראשון התחלנו עם בניה של מקלחות שדה שמהן נשקף נופו המרהיב של היער. היו כל כך הרבה מחברים בגדלים וצורות שונות כך שהרכבת המקלחות הייתה ממש כמו לשחק בלגו.
אנו כמעט מסיימים את בניית המקלחות וקול משאית נשמע מלמטה.
"זה בטח החברים האקולוגיים שלך, אמורים להגיע לפה כמה אנשים מפרויקט 'אפס בית', אבא שלך אמר לי שאתה מכיר אותם" הסביר לי רוני. "אפס בית" הוא פרויקט של תמי צורי [מ"עץ בעיר"], היא מקימה בית אקולוגי עם חשמל סולארי, מים אפורים, שרותי קומפוסט ועוד... היא תגור בו למשך כמה חודשים, תארח בביתה אנשים שונים לתה ושיחה ותתעד את החודשים האלו כדי להראות חזון של חיים פשוטים ואוטופיים.
ירדתי למטה להגיד שלום ולבדוק אם הם צריכים עזרה בפריקה של הדברים, הופתעתי לראות שיחד עם תמי הגיע גם עומר, אחד המבוגרים שהיו "בבית מעגל", קומונה לבני נוער שהייתי בה כמה שבועות בתחילת השנה והתפרקה בערך בינואר. עזרתי להם לפרוק את חלקי הבית מהמשאית, את החלקים הם חיברו לאט לאט בימים האחרונים ועכשיו הם כבר כמעט סיימו. כיף לראות איך מגיעים מתנדבים מכל מני מקומות לעזור בהקמה של הבית הזה.אחרי הפריקה אני ורוני המשכנו לעבוד במרץ עד החושך ולאחר מכן הלכתי הביתה לאכול ארוחת ערב ולישון. 
ביום שני קמנו מוקדם בבוקר והלכנו להמשיך בעבודה, אני הייתי גמור מעייפות ולא מרוכז אבל בכל זאת הספקנו להקים שני מתחמים כמעט לסיים עם עמדת קבלת הפנים, לנסות את המקלחות החדשות ואפילו לנוח בצהריים. בערב הלכתי הביתה והתחלתי ללמוד לבגרות בלשון שתהיה ב-17/6 עוד קצת פחות מחודש. כשאבא הגיע הביתה הוא עזר לי קצת ללמוד ויחד התאכזבנו לגלות שבספר לימוד לבגרות בלשון יש טעויות... ויותר מאוחר לפני השינה רצינו לראות סרט אבל אני, גמור מעייפות פשוט נרדמתי.
היום כבר היה יום רגוע ונעים, בלי הרבה עבודה פיסית בעיקר חיזוקים וסידורים. מחר נעבוד כמה שעות בבוקר ובחמישי כבר יגיעו עוד אנשים לעזור בסידורים אחרונים כך שהכול יהיה כמו שצריך לקראת שישי-יום תחילת הפסטיבל. ואז יהיו שלושה ימים ליהנות בפסטיבל וגם לשחק הרבה עם הילדים [לקחתי לי תפקיד במתחם הילדים].
עוד שלושה ימים לפסטיבל!!
"יער הפיות"

1 תגובות:

גלעד אמר/ה...

בהצלחה!! ותהנה.

הוסף רשומת תגובה

 
;