יום רביעי, 9 במאי 2012

מחברת השאלות והתובנות

מחברת השאלות והתובנות
הכנתי לי מחברת, מחברת קטנה, אותה אני אקח לכל מקום.
במחברת הזאת לפעמים יכתוב מישהו צעיר וסקרן, ולפעמים מישהו מבוגר וחכם.
כאשר אעסוק במה שאעסוק במהלך היום
ופתאום תהיה לי שאלה עליה לא אדע לענות הבחור הצעיר והסקרן ישלוף את המחברת ויכתוב את כל שאלותיו, וכאשר פתאום תהיה לי איזו תובנה חכמה, גם אם גדולה וגם אם קטנה. אז הבחור המבוגר והחכם ישלוף את המחברת ויכתוב כמה רעיונות ועצות טובות.
ואז, כאשר אמצה את עצמי יושב ולא יודע מה לעשות אני פשוט אשלוף את המחברת.
אני אקרא את השאלות והתובנות. על השאלות אני אנסה לענות בעזרת אנשים שסביבי, מחשב, ספרים ובכלל כל האמצעים כשרים. ואת התובנות אני אקרא, לעתים פשוט אהרהר עליהן, לעתים אני אנסה לבדוק איך אני מיישם אותן ולפעמים אני פשוט אבין שקשקשתי משהו שהוא לא באמת חכם, לא נורא גם זה קורה לפעמים

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 
;