יום שלישי, 24 באפריל 2012

ציונים מבגרויות החורף+ראיון בערוץ 10

בחודשים ינואר-פברואר עשיתי את שני מבחני הבגרות הראשונים שלי, במתמטיקה ובהיסטוריה. בלימוד לבחינות השקעתי מעט מאוד זמן ועדיין הרגשתי בסוף שאני מוכן לבחינות, זה הרגיש קצת כמו משחק!

לפני כמה ימים התפרסמו הציונים ואני חיכיתי שאגיע לבית של אמא שם השארתי את הדף עם הסיסמא לצפייה. אז הגעתי הביתה, חיפשתי את הדף עם הסיסמא שבסוף היה בכלל כל הזמן איתי בתעודת זהות, ונכנסתי לאתר בו מתפרסמים ציוני הבגרות. מסתבר שקוד המשתמש שלי לא היה רשום במערכת לכן אצטרך לחכות שמוקד התמיכה הטלפוני יפתח מחר.
אני מחכה למחר לראות כמה קיבלתי במבחנים, אם אקבל ציונים טובים כמו שאני חושב זה אומר שאני יכול ללמוד למבחני הבגרות בכיף כאילו היו משחק, ואם הציונים יהיו בינוניים זה רק אומר שבמקום שבוע כדאי שאשקיע שבועיים או שלושה בלימוד לבגרות.
לסיום הנה קישור לתוכנית הבוקר של אורלי וגיא מערוץ 10 שם התראיינתי ביום ראשון.
אני מופיע ב 1:25:55 פחות או יותר


1 תגובות:

אורי מלמד אמר/ה...

יהוא היי.
תודה על התגובה בקשר לאתר שלי - מסגרות. הייתי שמח לדבר איתך מעל דפי האינטרנט רק חבל לי שזה יהיה ב ynet ולא אצלי באתר. אני מאמין (וכבר מבחין) שמתחילה אצלי לא מעט תנועה של גולשים והמטרה שלי לחשוף דברים. שבוע הבא אני מתקין פורום ונדבר.
סחתיין על האמירה, למרות שאני חושב שחשוב ללכת לבית ספר, לא בגלל הלימודים, אלא מבחינה חברתית. אבל נדבר שבוע הבא...
אורי

הוסף רשומת תגובה

 
;