יום שני, 23 באפריל 2012

בעקבות הכתבה בערוץ 2 יצר אתי קשר נער בגילי. הוא אמר שמאוד התרשם מהקבוצה שלנו, וסיפר לי שהוא ועוד כמה חברים מנסים לחשוב ולפרט איך הם היו רוצים שבית הספר יתנהל ושהם מתכוונים בהמשך גם לפעול כדי שיקום כזה בית ספר. הוא הציע לי שאני וחברי מהקבוצה נבוא לפגוש אותם ולחשוב ביחד.
לדעתי אי אפשר למצוא שיטה אחת שתתאים לכולם, אני בעד שיהיו הרבה אופציות לבני נוער כך שהם יוכלו לבחור בדרך שנכונה להם. הסברתי לו את זה ואמרתי שאני מאוד בעד מה שהם עושים אבל את מאמצי שלי אני מעדיף להשקיע בלפתח את האפשרות של דרך עצמאית מחוץ לבית הספר.
יחד עם זאת אשמח שאנחנו נפגש, נחשוב, נדון ונעלה רעיונות כי אני חושב שזה חשוב שכל מי שפועל בכיוונים כאלו יתחבר באיזושהי צורה לרשת אחת.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני ממש אוהב את סגנון הכתיבה שלך ואני ממש לא בתיכון אלא אחרי בא והרבה,
חוץ מזה גם מערכת החנוך בלימודי הבגרות האקסטרנית גרועה, לפחות בעיר שלי-נתניה.

בהצלחה לכולכם.

yehoo ezrahi אמר/ה...

תודה רבה.
אני לא נמצא בבית ספר אקסטרני, אני עושה את הבגרויות לבד שגם לזה קוראים נבחן אקסטרני.
יהוא

הוסף רשומת תגובה

 
;