יום שלישי, 5 ביוני 2012

"אני רוצה לפתוח קורס פרמקלצר לצעירים"

תלמידי קורס הפרמלקצ'ר המתקדם יושבים בנחל עמוד
"נמאס לי ללמד אנשים מבוגרים" הצהיר גלעד, מנחה קורס הפרמקלצ'ר המתקדם בו אני לומד. זה היה במפגש האחרון של הקורס, שם התחלקנו לכמה קבוצות. בקבוצה בה הייתי היו בעיקר צעירים ויחד "עפנו" על המשימה שקבלנו, להעמיק ולדון בעקרונות הפרמקלצ'ר. בעזרת המשקפיים של הפרמקלצ'ר הפלגנו יחד למקומות שונים והעלינו רעיונות מגניבים.
בעודנו מדברים גלעד הצטרף לראות איך אנחנו מתקדמים, הוא שם לב להתלהבות וההנאה שלנו וסיפר שהוא מעוניין ללמד יותר צעירים. "אני רוצה לפתוח ביולי קורס פרמקלצ'ר, עם דגש על קהל צעיר. תיכוניסטיים,חברה לפני ואחרי שירות, סטודנטים וכמובן גם אנשים שצעירים בנפשם ולא רק בגילם. אתם מעוניינים?"
כמובן שאני התלהבתי מהרעיון וישר התחלתי לחשוב איך אני יכול למשוך בני נוער בגילי. כבר הרבה זמן רציתי למצוא צעירים שיעשו איתי פרויקטים של פרמקלצ'ר, והנה זה מתחיל.
כולנו הבענו התעניינות וכוונה להשתתף. "אני אשמח אם תגיעו, תעזרו לי ואולי גם תעבירו תכנים אם אתם מעוניינים."

עבר כשבוע ויצאו כבר פרטים על הקורס שיתרחש במושב קדיתא שליד צפת ויערך במתכונת של שבוע מרוכז ולאחריו התנדבות ולמידה מעשית. בקורס אני אשתתף וגם אעזור בהעברת תכניו, משמח אותי מאוד לראות שגלעד סומך עלי ומעוניין שאני אעזור ואקח חלק בקורס.

מצורפים כאן פרטים למתעניינים, מוזמנים להעביר הלאה.

לאירוע בפייסבוק: לחצו כאן
לפרטים באתר של גלעד, מנחה הקורס: לחצו כאן

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 
;